Parcari ca in Piatra Neamt la Iasi

Zilele trecute am trecut prin Piatra Neam si am observat ceva foarte interesant, si anume parcari pentru fiecare masina in parte. Asta e ceva genial, tinand cont la ca noi in Iasi se intampla de numeroase dati sa nu am unde parca masina cand vin de la munca. Am vazut cum pe spatiul special amenajat (chiar daca cei de la primarie nu au facut decat sa delimiteze zonele de parcare cu vopsea si sa treaca numarul fiecare masini in parte, pentru asta incasand niste banuti anual) nu stationeaza nici o masina (de fapt mint – doar cei care sunt in treacat cum am fost noi, dar unul statea la masina si celalalt mergea sa rezolve treburile pentru a nu risca sa ne ridice masina pentru ca am parcat-o pe spatiul altui cetatean).

Frumos ar fi sa se aplice si la Iasi aceasta idee, fiecare masina sa aiba locul ei de parcare in apropierea cladirii unde locuieste fiecare iar in zonele centrale sa fie parcari special amenajate unde se plateste pentru stationare. Ar fi ceva frumos si in acelasi timp ceva ce este necesar.

Lasă un comentariu