Voi lupta pentru fericirea mea…

Am pierdut cuvintele, rimele nu se mai aseaza nicicand la locul lor asa cum nici veselia in sufletele romanilor, am pierdut speranta de a vedea pe zambetele tuturor fericirea asa cum se pierde si ecoul in munti, am pierdut trecutul fara ca macar sa il pot imbratisa la fel cum izvorul isi pierde susurul atunci cand apa ii seaca. Am pierdut toate acestea dar nu voi permite sa pierd prezentul si viitorul, asa ca voi fi cu ochii in patru. Voi lupta pentru fericirea mea alaturi de sufletul meu pereche…si sper ca si altii sa faca la fel pentru fericirea lor.

Lasă un răspuns

