2012 anul schimbarii pentru romani si Romania…

mi-am dat seama ieri de ce „uriasul” Boc-Poc e asa batut in cap si spune intruna ca Romania nu se afla in criza, ca romanii o duc bine…si altele. Mi-am dat seama de acest lucru cand am vazut la stiri ca anul trecut de Paste tatal sau i-a spart un ou colorat de cap… tare nu??? Daca o fi facut acest lucru in fiecare an de cand s-a nascut cu ocazia sarbatorii Pascale? Ar trebui sa le aruncam cu acid in ochi acestor oameni care isi bat joc de cetatenii simpli, care ii lasa fara caldura in case sau fara alimente pe masa, si care mai au curaj sa spuna ca au fost corecti in anii care au tinut puterea in mana…de asta au saracit tara…pentru ca au fost corecti.
Recunosc ca am fugit din tara pentru ca nu mai suportam ceea ce facea Basescu si ai lui in Romania (practic au avut mana libera sa faca tot ce isi doresc si nimeni nu i-a impiedicat sa isi faca poftele), recunosc ca fiind departe de tara am suferit mereu afland de toate nenorocirile ce se abat asupra romanilor din cauza politicii basesciene si mi-am dorit sa treaca timpul cat mai repede pentru a veni anul alegerilor, anul schimbarii cum imi place mie sa spun, un an 2012 in care toti romanii trebuie sa isi aduca aminte cat de mult au suferit in toti acesti ani cand Basescu impreuna cu Boc si PDL-ul au condus tara si prin votul lor sa schimbe destinul lor si inclusiv al Romaniei. Nu mai putem accepta ca o gasca condusa de un fost marinar sa isi bata joc de noi – cetateni romani de pretutindeni.

Lasă un răspuns

