Meserie de top: „sofer livrari pizza”…la Iasi

aruncam o privire intr-un ziar peste oferta locurilor de munca si am inceput sa rad cand am vazut acest anunt: „Angajez şofer livrări pizza, doar cu experienţă.”. Va dati seama unde s-a ajuns? Si ca sa livrezi pizza ai nevoie de experienta. Dar despre ce experienta este vorba? Sa cunosti gusturile si denumirile de pizza? Sa cunosti bine toate strazile Iasiului?(nici taximetristii care vorba aia le… colinda zilnic de ani de zile nu le stiu pe toate), sa stii sa incasezi bani dupa ce predai pizza? ce fel de experienta necesita un cetatean pentru a livra o pizza? Mi-a venit o idee. voi comanda o pizza si voi afla ce calitati detine cel care mi-o va livra…poate ii fac si un chestionar, intrebari cu mai multe raspunsuri… a,b si c. TARE….parca ma atrage sa livrez pizza iesenilor. in astfel de momente de criza se inventeaza meserii.

Un gând despre „Meserie de top: „sofer livrari pizza”…la Iasi

  1. mariana 12/01/2012 la 14:51

    hahaha,tare.
    cand am divortat,aveam 37 ani,doi copii in intretinere,si valoarea din jumate de apartament.
    locuiam in iasi,si nu puteam cumpara nici macar o garsoniera,asa ca,m-am intors in constanta,am cumparat o amarata de casa din chirpic,si am inceput sa imi caut de munca,in comert,meserie ce am practicat-o timp de 19 ani,si ca sef de magazin,si calificare de contabil,
    am primit numeroase refuzuri,cica,sunt batrana ,la alte magazine,cand auzea ca sunt policalificata,ziceau ca nu au nevoie de persoane experimentate deoarece aceste persoane fura din gestiune,asa ca de atunci(6 ansunt)am luat calea strainatatii,si din persoana policalificata,cu studii medii in romania,am ajuns sa sterg mizeria babelor analfabete din italia.
    si cum am mai raspuns si la articolul scris de dvs de strainii plecati,cum nu a fost de ajuns ce mi s-a intamplat in viata,compania de telecomunicatii canal s din constanta,sub aripa protectoare a justitiei,vor sa imi faca executare imobiliara,printr-un contract de sercicii,fals,in care judecatorul e partas firmei,si lupt in instanta de foarte mult timp.

Lasă un răspuns

