Logodna noastra sa fie sfanta

Inceputul acestei saptamani a adus in sufletele noastre o mare bucurie. Dupa ce am petrecut o saptamana frumoasa de vacanta cu viitoarea mea sotie, luni seara ( inaintea intoarcerii sale in Romania) a fost momentul in care am cerut-o de sotie, oficial, oferindu-i in dar inelul de logodna. Iubita mea, Oana, dupa cativa ani de cand suntem impreuna a raspuns pozitiv cererii mele. Astfel, urmeaza sa stabilim ulterior data nuntii, dorindu-ne ca in august-septembrie 2012 sa facem si oficializarea casatoriei noastre. In incheiere vreau sa profit si sa ii promit inca o data ca va fi cea mai fericita sotie din lume si speram noi, si cea mai frumoasa mamica.

Lasă un răspuns

