M-am operat, sunt bine…

M-am operat. Sunt bine…Cu siguranta v-ati dat seama ca nu este vorba despre o operatie facuta in spitalele din Romania. Maine va voi da detalii incredibile despre cum ar trebui sa arate si la noi un spital si ce conditii ar trebui sa fie in locurile unde ar trebui sa ne tratam sanatatea si nu sa ne imbolnavim mai tare, asa cum se intampla de foarte multe ori in spitalele romanesti.  Nu mi-a venit sa cred cum am fost tratat intr-un spital italian – fara ca macar sa am pe cineva aproape de mine (ma refer la prieteni sau familie) si fara ca macar sa dau vreun ban sau sa ma gandesc la a da mita. Vreau sa le multumesc pe aceasta cale tuturor celor din  acest spital. Este vorba despre „Ospedale Maggiore” di Crema, provincia di Cremona acolo unde momentan sunt rezident. Grazie a tutti quelli che avette guardato a me. Sieti angeli per me. Vi ringrazio.

Nu sunt sigur daca am scris corect in italiana, dar cu siguranta ceea ce am spus a fost din suflet, acelasi lucru l-am zis si imediat dupa operatie, cand m-am trezit din anestezie, doctorii, asistentele, anestezistii ramanand uimiti ca primele cuvinte care le-am zis au fost de multumire. La fel de uimiti au fost si cand au auzit ca sunt roman (pentru ca dupa figura si dupa cateva cuvinte cat am schimbat cu ei nu paream a fi strain) si mai ales uimiti ca m-am prezentat sa ma operez – de unul singur, fara familie sau macar prieteni. Multumesc inca o data tuturor, si chiar si Statului Italian care ne-a primit la munca si ne ofera conditii la fel de bune ca cele pentru cetatenii italieni. Atrag atentia pe aceasta cale Statului Roman – prin cei care il conduc – luati aminte la ceea ce fac strainii pentru noi – voi nu veti reusi nici in 200 de ani de acum inainte sa atingeti acest nivel. Intr-adevar mita nu exista in aceste spitale. Mai multe va zic maine. Doamne-ajuta.

Lasă un răspuns

