Mi-e frica…sa revin in Romania

In acest moment ma aflu la Iasi (Romania), obligat fiind sa revin in tara pentru a-mi reface toate documentele – pe care le-am pierdut pe teritoriul Frantei luni 13.06.2011. M-am bucurat intr-un fel ca voi reveni acasa, m-am bucurat ca imi voi revedea familia si iubita, locurile natale si orasul care m-a crescut. Acum insa sunt trist. Saracia domneste aici, oamenii se urasc si apar mereu divergente din cauza lipsei banilor. La televizor vezi numai stiri „rele”, numai crime, violuri, oameni dati afara de la munca sau familii aruncate in strada.  Lipsa banilor si prostia politica de la nivel central face ca tot mai multi oameni sa gaseasca rezolvarea acestor probleme doar punandus-i capat vietii. Prin acest articol cer  Guvernului roman si tuturor politicienilor de la nivel central sa isi asume infractiunea de Crima organizata, victima fiind poporul roman care sufera din cauza deciziilor luate de catre acestia care ne arata pentru a nu stiu cata oara in ultimii ani ca interesul fata de saracii Romaniei este zero. In loc sa gaseasca solutii pentru a oferi locuri de munca platite cat de cat „normal”, sa intocmeasca proiecte europene care sa aduca bani pentru dezvoltarea retelei rutiere a intregii tari, sa dezvolte si sa asigure o buna functionare a scolilor si spitalelor de pe intreg teritoriul Romaniei, Guvernul si politicienii care ne conduc nu fac decat opusul. Scolile si spitalele sunt inchise, infrastructura rutiera arata a fi departe de realitatea din Uniunea Europeana iar despre locuri noi de munca nu putem vorbi atata timp cat mii de oameni sunt dati afara. Mai nou, in cadrul Inspectoratului Roman de Politie se fac reduceri de personal, in loc de a mari numarul politistilor pentru a oferi o mai mare siguranta in cadrul Uniunii Europene. Prin tot ceea ce am spus in acest articol am vrut sa evidentiez faptul ca sunt foarte dezamagit de ceea ce am regasit in aceasta Romanie a anului 2011, si prin urmare in loc sa ne dezvoltam pe toate planurile, am dat inapoi. Acestea fiind spuse, ramane sa ma gandesc serios daca merita riscul de a ma intoarce in Romania, asa cum imi doresc, insa, asa cum se intampla cu multi romani plecati in afara tarii sa munceasca, si mie „mi-e frica…sa revin in Romania”.

Lasă un răspuns

