Bucurie de Craciun…

Dar ce bucurie…poate pentru unii zapada in preajma Craciunului este o bucurie mare, pentru mine insa pare a fi mai degraba un dezastru in acest moment. Departe de casa si familie, inzapezit pe la Liege (Belgia), in asteptarea unui avion (de marfa – pentru a putea lua ceea ce trebuie sa transport la Dusseldorf si Stuttgart –Germania)ncare pare ca nu mai ajunge niciodata (din cauza timpului nefavorabil unei aterizari – ceata si ninsoare densa), nedandu-mi sperante ca voi ajunge prea curand in Italia (unde mi-e domiciliul), pentru a putea pleca de sarbatori acasa, in Romania.

 

Privesc cum ninge, inainte m-as fi bucurat enorm de acest dar al naturii, acum nu o mai fac, mai degraba urasc iarna, incepe sa imi fie ciuda si pe Mos Craciun, care pare sa ma fi uitat undeva …pe drumuri, de cadouri nemaiputand fi vorba.

 

Daca mi-ar aparea un spiridus acum si mi-ar putea indeplini o dorinta, i-as cere doar sa ma duca acasa. Nu imi doresc nimic mai mult. Vreau acasa, alaturi de iubita mea, mama si tata, de frati si…poate – alaturi de prieteni. Dar nu va aparea, stiu asta, nu mai cred de multa vreme in povestile cu zana Buna, acum pare ca in mintea mea si-au facut loc personajele negative din povestiri – cateva vrajitoare si vre-un Span (poate aici il incadrez pe patronul meu care m-a trimis in cursa asta de groaza). Dar asta e viata, trebuie sa trec peste toate ca la un moment dat sa ajung sa realizez ce imi doresc cel mai mult – o familie si o intoarcere definitiva in tara mea natala. Atunci nu vor mai fi zboruri de avion cargo intarziate, nu vor mai fi drumuri inzapezite sau riscul de derapaj al tirului. Nu pentru mine – va continua povestea de groaza pentru cei care raman …oamenii soselelor.

 

Andrei lazar (23.12.2010 , ora 4.35a.m, Liege, Belgia)

 

p.s.:postat cu intarziere deoarece cand sunt la munca nu am internet – doar in Italia.

Lasă un răspuns

