Oare ma voi schimba …in rau???

Ma gandesc uneori daca si eu as face cum fac foarte multi oameni, si mai ales acest lucru se aplica celor implicati in politica – si anume, daca ma voi ridica pe o treapta mai inalta, sau voi avea un grad superior altora, o functie de conducere sau va da norocul peste mine si voi castiga la loto (inca sper, de asta si joc mereu) – oare ma voi schimba? Voi trata inferior pe ceilalti care pana in acea zi ii numeam prieteni, colegi sau chiar frati? Voi uita oare de unde am plecat? Voi da uitarii toate intamplarile frumoase pe care le-am trait impreuna cu cei care mi-au fost alaturi pana atunci? Imi voi lua aere de “sef”? Eu sper ca nu, pentru ca daca va fi asa as prefera sa raman sarac din toate punctele de vedere. Sarac dar cinstit si apreciat. De specificat insa ca nu toti cei care urca in grade, functii sau trepte politice se schimba. Sunt exemple si exemple. Un bun exemplu este a unui prieten de al meu ajuns in functia de europarlamentar, dar care nu s-a schimbat deloc in rau ci mai degraba in bine. Este deschis tuturor si accepta sa discute cu toata lumea, chiar si cu cei care arareori “il acuza”. Exemple pozitive mai sunt, nu multe, dar sunt, insa cele negative nu se pot numara.

Lasă un răspuns

