elev al Liceului Vasile Alecsandri din Iasi

 

Mi-aduc aminte parcă mai ieri eram licean şi păşeam zi de zi cu emoţii pragul Liceului Teoretic Vasile Alecsandri din IASI. Au fost ani preţioşi din viaţă, dar pe care i-am trăit cu grabă, dorindu-mi parcă nespus de mult să treacă timpul mai repejor „că poate-oi ajunge şi eu cineva mare”.Acum îmi pare rău că mi-am dorit acest lucru. În liceu mi-am petrecut anii cei mai frumoşi din viaţă ca mai apoi cu toţii, colegii  – să ne despărţim. Am apucat fiecare pe o altă cale. Să vă spun sincer ce şi cum face fiecare acum, nu aş putea. Însă ştiu că unii au ajuns deja „mari”, alţii au apucat de şi-au format o familie şi o duc bine, alţii însă nu.

Despre mine ce pot să spun? Am terminat liceul, am intrat la facultatea de drept Al. I. Cuza din Iaşi, cursuri fără frecvenţă, m-am angajat în fabrică şi pe unde am mai apucat că „mai că aş fi devenit bogat peste noapte”. Bineînţeles că nu s-a întâmplat aşa şi astfel am apucat calea străinătăţii. După ce am părăsit liceul şi facultatea, am apucat să las în urmă şi prietenii, familia, iubita…gonind după bani. Dar banii nu aduc fericirea…ştiu, dar o întreţin.

Să revin de unde am plecat (aş vrea eu) – la liceu. Aici am lăsat să-şi continuie activitatea scumpii mei profesori. Unii mi-au părut cândva răi, alţii de treabă, unii prieteni, alţii mai exigenţi, însă acum îmi dau lacrimile când mă gândesc la fiecare dintre ei. Îmi doresc măcar să îi mai revăd. Mi-e dor să mai fiu licean. Măcar pentru o zi, să îmi mai pot privi şi analiza ca şi altădată dragii mei profesori, aşa numiţii îndrumători de drum.

Aş vrea să reamintesc o parte din profesorii care m-au ajutat să ajung aşa cum sunt, să le mulţumesc pentru tot ceea ce au făcut pentru mine ani la rândul şi să le transmit un mesaj: Nu aţi muncit degeaba dragii mei profesori…aţi muncit pentru viitor…şi viitorul suntem noi, tineretul din ziua de astăzi. Sperăm să nu vă dezamăgim niciodată. Vă doresc ani buni, fericiţi…şi să lansaţi şi de acum înainte „cadeţi” ce vor răsplăti prin ceea ce vor fi ei – munca de ani de zile a cadrelor didactice din acest minunat liceu: „Vasile Alecsandri” din IAŞI.

Mii de mulţumiri din partea mea, Andrei Lazăr, ablsovent al Liceului Teoretic Vasile Alecsandri din IASI, profesorilor: Livia Ciupercă (limba şi literatura română), Condrea Marieta (biologie), Moga Georgeta (educaţie fizică şi sport), Smirnov Cristina (fizică), Gheorghiu Emanuela Doina (limba franceză), Zaiţ Ionela (geografie), Timu Cristina şi Cojocariu Beatris (informatică), Butnariu Silvia (sper să îmi aduc bine aminte – profesor de istorie şi inclusiv diriginte), Alla Apopei (limba latină). Şi mulţumesc şi celorlalţi profesori ale căror nume le-am uitat, dar nu şi amintirea lor. O voi păstra mereu cu drag în suflet. Mii de mulţumiri . Şi vă promit dragii mei profesori că veţi fi mândri de ceea ce aţi realizat, cel puţin în ceea ce mă priveşte pe mine…voi elogia mereu Liceul Vasile Alecsandri din Iaşi. Eterne mulţumiri …

3 gânduri despre „elev al Liceului Vasile Alecsandri din Iasi

  1. lucia 24/07/2010 la 20:38

    sunt lucia ,vreu sa-ti spun ca m-am emotionat citind cea ce ai scris si ma bucur pentru tine,ai reusit sa treci prin liceu repede asa cum ai spus tu ,ai fost norocos ,eu nu am avut norocul asta si regret nespus .as fi vrut si eu saam amintiri din liceu e singurul lucru care nu l-am facut ,dar sper ca intr-o sa pot face si asta .succes in tot!

  2. Andrei Lazar 26/07/2010 la 13:35

    Multumesc mult Lucia, si imi cer scuze ca iti raspund asa de greu, dar munca nu m-a lasat ca macar sa imi citesc blogul. Acum sunt in concediu si am reusit sa rasfoiesc putin paginile din blogul meu. Ca raspuns la ceea ce tu mi-ai scris despre faptul ca nu ai fost norocoasa…fiecare la un moment dat spunem acest lucru…si eu candva am zis asa, insa cu timpul au aparut regretele ca a trecut asa repede perioada din liceu, ca s-au dus acele momente frumoase cand la bani nici nu ma gandeam si nici la problemele de zi cu zi. Acum e altfel….totul pentru bani…Sper ca intr-o buna zi sa apuc sa citesc cateva randuri scrise de tine despre perioada petrecuta in liceu…mult noroc in viata.

  3. andry 03/08/2010 la 12:16

    si eu am fost eleva in acest liceu .. un liceu minunat ..

Lasă un răspuns

