Nu banii aduc fericirea…

Cine a zis ca a fi bogat inseamna si fericire, acela a fost un dobitoc. Eu ma lupt sa fac bani, sunt departe de casa, de familie, iubita, prieteni si pot spune in acelasi timp ca nu mai am viata mea privata. Sunt un robot printre straini, un soldatel care nu stie altceva decat sa execute ordine. Pe langa mine si altii. Traiesc ca intr-o camera de puscarie. Zi- noapte in acelasi ambient. Calatoresc ce e drept, insa numai in interes de servici, niciodata nu am timp sa vizitez orase, obiective turistice sau muzee. Viata mea e un cosmar. Ma intreb insa – oare cati tineri ca mine, plecati din locurile natale pentru a-si castiga existenta sau pentru un trai mai bun. Si pentru aceasta cate riscuri, chinuri si oare cate trebuie sa suportam sau deja am suportat? E drept ca in cele din urma vom avea mai multi bani decat cei ramasi „acasa”. Insa fericirea noastra se va masura doar in cantitatea de bani stransa de-a lungul anilor? Ma intreb oare cand cei de acasa ne judeca, se gandesc si cat de mult suferim printre straini? Nimic nu e mai frumos ca acasa. Nicaieri nu e mai bine ca in sanul familiei. Urasc sa stiu ca traiesc pentru bani. As prefera sa zic ca traiesc pentru iubita mea, pentru mama, tata sau pentru fratii mei, insa nu e asa. Traim cu totii pentru bani…si doar atat!!! Doar pentru bani…asa ne pierdem ani si clipe care ar fi putut fi frumoase…dar asta ne e destinul si trebuie cumva sa il acceptam… Cu tristete, andrei lazar – Amsterdam, Olanda. In ziua cand ar fi trebuit sa fiu langa familia mea. Ziua Invierii Domnului nostru Iisus Hristos… cea care precede marea sarbatoare crestina – Pastele… Hristos a inviat. Sa va dea Dumnezeu fericire!!!

Un gând despre „Nu banii aduc fericirea…

  1. Daniela 10/04/2010 la 13:16

    Notez ca de cate ori scrii cate ceva, draga Andrei, scrii cu tristete si amar in suflet transmitand aceasta si celor care citesc.Tu ai facut o alegere si ai plecat printre straini nu cred ca te-a trimis cineva, deci ai avut un motiv.Daca ai ales acest drum fal cu sperante si optimism nu cu pesimism si tristete…in viata se pot schimba multe dar trebuie sa stim cum sa le acceptam si sa le primim…nu este intotdeauna usor dar daca suntem optimisti si zambim trecem mai usor peste toate..ar trebui sa fii linistit in suflet si sa apreciezi ca ai o activitate si poti oferi celor dragi ceva….Esti prea tanar sa fii trist si cred ca acest lucru iti ingreuneaza si mai tare situatia…(am trecut prin ceea ce treci tu dar am crezut in mine iar acum s-au schimbat multe) P.S:sper ca te va ajuta sfatul meu

Lasă un răspuns

