Dor de casă şi de ţara mea…

Cu cât umblu mai mult prin lume (mai exact prin Europa) mi se face un dor nebunesc de casă – de ţara mea, scumpa mea Românie. Mulţi mă întreabă de unde atâta patriotism, de unde legătua asta sufletească, prea puternică pentru un român care a apucat să plece în străinatate la muncă. Acum, de când lucrez ca şi şofer pe tir, călătoresc mult. Văd diferenţa dintre România şi alte ţări din Uniunea Europeană, mai avansate economic. Dar nicăieri nu este ca acasă.

Despre drumuri…sunt ţări precum Luxemburgul unde drumurile sunt foarte bune, însă ţări precum Belgia, un stat puternic economic, unde drumurile (vorbesc despre autostradă) sunt extrem de devastate (este cu siguranţă nevoie de urgente lucrări de reparaţii). Dar probabil sunt aşa pentru că pe aici se circulă intens, şi mai ales cu tiruri si camioane.

Despre oameni… mi se par mai săritori la noi in România faţă de alte ţări. Însă sunt şi ţări unde oamenii sunt de treabă cu străinii…dar nu în ceea ce priveşte circulaţia auto.

Despre circulaţia auto – feriţi-vă în Olanda să daţi fleshuri pentru că riscaţi sa vi se ataşeze o altă maşina, în faţa maşinii dumneavoastră.

În rest, toate bune…sănatate şi ne mai auzim…cândva…

3 gânduri despre „Dor de casă şi de ţara mea…

  1. Marius 08/03/2010 la 10:01

    Felicitari pentru articol si in general pentru acest blog.E o placere sa il citesc!

  2. Andrei Lazar 25/03/2010 la 18:09

    placerea e de partea mea

  3. lucia 29/09/2010 la 06:16

    si mie imi este dor de tara mea ,de iasi , orasul cel mai iubit de mine ,dar lipsa de bani ne face sa fim departe de tara noastra .mai bine calatorim prin Europa decat sa murim de foame in tara noastra !mult succes si calatorii placute!fac parte din viata noastra.

Lasă un răspuns

