Încă o reuşită împotriva drogurilor uşoare…

În seara asta m-am bucurat să văd la ştiri reuşita doctorului Tudor Ciuhodaru (care spre încântarea mea îmi este şi prieten), cel care a propus Guvernului o lege de interzicere a plantelor etnobotanice. Spre bucuria noastră, a celor care nu consumăm şi nu am consumat astfel de ierburi „murdare” această propunere a sa a fost întâmpinată pozitiv de ceilalţi colegi din Camera Deputaţilor, şi în zilele următoare se va redacta o lege de interzicere a plantelor etnobotanice.

Felicitări transmit pe această cale prietenului meu Tudor şi îi las un mesaj: nu te opri aici Tudore!!! Mulţumim pentru toate cele bune ce ai făcut pentru noi „cei mulţi”.

Un gând despre „Încă o reuşită împotriva drogurilor uşoare…

  1. io 13/03/2010 la 12:12

    asta nu schimba cu nimik,problema aici erau copii dar adevaratele probleme sunt heroina si cocaina care,iar deputatii aia stiu sa guste din viata.

Lasă un răspuns

