Ce-ai cu mine viata ticaloasa?!?

Ce-ai viata ticaloasa cu mine si-a mea iubire?

Ce nu iti convine si de ce mereu ma sugrumi?

De ce respiratia ta e precum veninul unui sarpe

Si de ce gandurile mele le-ai furat  – ca sa ma-nclin???

Esti nemiloasa, inca vrei sa ma chinui

Nu ti-a fost de-ajuns ca mi-ai rapit copilaria,

Nici ca m-ai lasat ca pe un orb in noapte,

Nimic pentru tine nu conteaza – doar eu si-a mea iubire???

Vrei sa ne distrugi? Ceva nu iti convine,

Vrei sa ne desparti, ploaia nu va mai conteni vreodata,

Ai vrea ca cenusa dragostei noastre sa-ti mangaie chipul hain,

Nu vrei sa ne lasi in al nostru joc de sentimente – Ti se pare totul o prostie???

Macar incearca urata viata sa ma ierti,

Poate ti-am gresit, razbunatoare insa mai esti –

Nu vrei sa ma vezi cum zambesc la soare si la luna,

Nu vrei sa auzi un cantec noaptea, printre stele – cantecul iubirii noastre???

Ea mi-e precum o stea, eu poate par nefericit, insa nu sunt

Caci o iubesc prea mult pe-aceasta sfanta fata,

E tot ce mi-am dorit, fericirea –

Tot ce imi lipsea, zambetul si iubirea!!!

Andrei Lazar (Comanesteanul), 02.02.2010  Alba, Italia

Lasă un răspuns

