Saptamana violeta???

 

Atacat de „flacara violata”!!!  

Saptamana aceasta m-am tot abtinut sa nu scriu ceva negativ despre Geoana, si asa nu am mai scris nimic, de teama ca degetele mele sa nu o ia razna si sa nu ma mai asculte. Insa mi-au tot venit in minte tot felul de idei, intamplari si analize pe tema „flacarei violete” sau „atacurilor energetice”. Parerea mea este ca domnul Mircea Geoana a facut cea mai mare greseala a carierei sale politice in momentul in care a facut acele declaratii cu „atacurile energetice la adresa sa” (nu vreau sa zic ca nu ar exista asa ceva, sau nu ar fi fost asa…dar…), caci romanul prinde repede (din zbor) iar la ras se pricepe si mai bine. Sa fi fost adevarat si tot era mai bine daca se tacea…insa asa s-a ajuns sa avem o saptamana in care sa fim arsi „de flacara violeta” la stomac, sau din cauza frigului, dar mai ales din cauza rasului pe seama declaratiilor date de familia Geoana. Sunt psd-ist, si o recunosc, dar asemenea „idiotenii” nu pot sa le accept, mai ales din partea unei personalitati marcante, a unei persoane care a candidat la functia de presedinte al statului roman. Nu mi se pare corect din partea sa. Mi-ar fi placut sa fie demn de scorul scos la alegeri (ma refer la voturi), si sa-si accepte cu mandrie infrangerea. Insa nu a fost asa, s-a ajuns la declaratii de „tot rasul” cum ca ar fi fost atacat energetic.

Sa va spun sincer, ca si eu am fost atacat energetic (vezi in poza dovada). Ma trezisem de luni asa obosit si nu stiam de ce, eram foarte moraconos si ma certam cu toata lumea. Nu puteam sa imi explic nici eu ce se intamplase cu mine, de unde aceasta schimbare, cand eu ma stiu cel mai calm om (ma mai enervez si eu…cateoata, familia mea stie). Mi-am dat seama abia dupa ce am vazut declaratiile domnului Geoana. Era vorba de culoarea violet. Purtasem un fes cu aceasta culoare. Apoi ma imbracasem la munca cu o bluza violet. Peste tot ma urmarea violetul. Cand am vazut declaratiile acestuia stateam si ma gandeam cum de imi merge mie rau, cand eu ar trebui sa atrag numai fericire, victorii, castiguri (nu pierderi asa cum mi s-a intamplat recent). Asa ca mi-am aruncat totul de aceasta culoare si am trecut la o alta culoare care pare ca se va purta tot mai mult in acest an…culoarea rosie. Si culmea, imi sta si bine…si ma face sa uit de violet!!!!

Asa ca sfatul meu este sa va imbracati in rosu…se poarta anul acesta si multi ani de acum inainte!!!!

Lasă un răspuns

