Ieri…o zi cu pierderi pentru mine…

 

De multe ori ma intreb de ce e facut totul in asa fel incat, atunci cand e sa castigi, castigi totul odata, dar cand trebuie sa pierzi din pacate este la fel…toate se duc gramada.

Asa s-a intamplat la mine ieri. Eram bucuros ca luasem salarul mai mult decat ma asteptam. Ma duc la bancomat, si eu am limita de scos la zi 250 euro. Dau sa bag cardul, nu a intrat de prima data. Il mai bag o data, intra. M-am si gandit sa nu fi trecut romanii si pe la acel bancomat si sa fi instalat vre-un aparatel sa „prosteasca lumea de bani”. A intrat cardul, imi cere codul pin de doua ori (curios ca de obicei imi cere doar o singura data), mi se pare dubios. Il scot si il bag iarasi. Bag iarasi codul si fac operatiunea. Ma intreaba daca vreau scontrino (desfasuratorul cum se zice la noi) si eu bineinteles ca zic nu (ca doar ce nevoie am sa mai vad si hirtii). Dau 250 euro, nu iau chitanta, imi cade cardul, ma aplec sa il iau si in acelasi timp iau si banii. Ajung acasa, cand dau sa iau banii si sa achit chiria, nu sunt toti banii. Am ramas blocat. Unde-s banii…Urmatoarele minute le-am dedicat cautarii, in speranta gasirii lor. Mi-au disparut 50 euro. Il loc de 250 am ajuns acasa doar cu 200. Ce am facut, ce s-a intamplat…nu imi pot imagina macar. Stiu doar ca m-am urcat imediat in masina si m-am reintors, in speranta ca ii voi regasi… Da de unde, ce daca nu suntem in Romania…si pe aici sunt romani, si daca nu au fost romani, sunt altii si mai rai…ca nu suntem noi romanii chiar raia pe acest pamant. Si uite asa m-am usurat de ceva bani, mai ales ca zilele trecute imi incarcasem internetul si operatorul de la internet uitase sa imi activeze optiunea, astfel ca am vorbit 2 zile pe 30 de euro. Am mai platit 35, si am iesit in pierdere intr-o zi in jur de 100 euro. Ca daca nu era de ajunsa pierderea pricinuita, m-am dus repejor la loto, am luat un loz (ca am zis ca daca tot am pierdut, trebuie sa si castig) – dar nu era ziua predispusa pentru castiguri…si am ajuns acasa pierdut de „ceva banuti care mi-ar fi cazut bine” (nu din buzunar, ci ca sa imi mai achit din datorii).

Prin urmare: „atentie la buzunare si la cum umblati cu banii”. Daca nu sunteti furat, va faceti singuri pierduti…pierzand…

Lasă un răspuns

