trebuia sa-mi fac un blog portocaliu…

Discutand cu o amica din zona blogosferei, ajungem sa vorbim si despre motivele pentru care scriem, cum scriem si de ce… Si de acolo am ajuns sa si radem de culoarea care ar trebui sa o aiba un blog pentru a fi citit de cat mai multi…

 Si zic eu: eu cand scriu nu ma gandesc …ce ar vrea sa auda cititorul, altii asa fac. eu nu sunt asa – eu scriu ce gandesc. asa si in poezii.  cand mergeam la Uniunea Scriitorilor ma intrebau unii: da de ce scrii asa? Iar eu raspundeam sec: ca asa simt…I-am uimit.

amica: tu crezi ca mie imi pasa de ce vrea sa auda cititorul? nici macar nu imi pasa cati oameni intra pe blogul meu. daca voiam sa scriu ceea ce vrea sa auda cititorul trebuia sa-mi fac un blog portocaliu.

3 gânduri despre „trebuia sa-mi fac un blog portocaliu…

  1. D.T. 13/01/2010 la 20:46

    Hmmmmm, aici e vorba despre mine

  2. Andrei Lazar 13/01/2010 la 21:28

    p.s.: nu mai zi la nimeni…ca ne va urmari DNA-ul si cine mai stie ce zic (ca am facut politie politica)….

  3. Angela 16/02/2010 la 19:55

    Sunt Angela am 10 ani stiu ca sunt mica si super.

Lasă un răspuns

