Programul Consulatului Romaniei din Torino:

                       

Pentru ca m-am intalnit si eu cu aceasta problema – aceea de a nu sti exact care este programul Consulatului Romaniei din Torino, acum ca l-am gasit m-am decis sa il afisez pe blogul meu ca poate asa voi fi de folos vre-unui roman caruia ii va fi necesar:

Programul de funcţionare
 
 
 
 
 
Consulatul general al României de la Torino este deschis de luni pana joi de la : 09.00 – 15.00, vinerea 09.00 – 12.00.

Consulatul general al României de la Torino este deschis după cum urmează:

  • luni: 09.00 – 15.00,
  • marţi: 09.00 – 15.00,
  • miercuri: 09.00 – 15.00
  • joi:  09.00 – 15.00,
  • vineri:  09.00 – 12.00

 

Un gând despre „Programul Consulatului Romaniei din Torino:

  1. fanel.mihalache 02/03/2010 la 11:04

    In sfarsit un roman patriot,mersi pt.program.poti sa-mi trimiti si un nr de tel?

Lasă un răspuns

