S-au suparat ai nostri din cauza lui Geoana???

Zilele aceastea am trimis cateva linckuri cu blogul meu la prietenii din lista mea. Nimic legat de PSD, insa foarte multi, stiind ca sunt afiliat politic si ca reprezint culorile PSD-ului mi-au reprosat faptul ca le trimit astfel de linckuri politice. Am incercat sa discut cu cativa (cu cei cu care am putut) si am intrebat pentru ca ma omora curiozitatea si nu intelegeam de ce asa intorsaturi cand stiam ca acele persoane au facut sau fac parte din acest partid. Raspunsul a venit promt: „Geoana”.

Am sa incerc sa redau o discutie dintre mine si o colega de partid suparata ca i-as trimite linckuri politice, cu PSD:

” – colega: sal

(c… has selected the „Snowflake” IMVironment. – imi mai pune si un display cu zapada -IMVironment din asta, cum s-a mai traduce in romana)

andrei1l: sal (ii raspunde eu bucuros ca si-a mai adus aminte de mine).
c: te rog frumos mie sa nu imi mai trimiti…masuri cu lic kuri psd.
c: mc
andrei1l: de ce esti asa suparata pe psd? (intreb eu…fiind luat cam prin surprindere)
andrei1l: si eu care ma asteptam sa imi faci cateva urari de inceput de an
andrei1l: da in fine
c: nu sunt suparata pe pssd..ci doar pe geoana, k a facut psd de rusine
c: La multi ani!!!
andrei1l: ms
andrei1l: ce mai faci colega” …si de aici discutia s-a intors spre alte carari, alte idei, alte probleme din afara sferei politice.

Un gând despre „S-au suparat ai nostri din cauza lui Geoana???

  1. danut chidon 06/01/2010 la 21:25

    …care psd? psd-urile vrei zici ?!

Lasă un răspuns

