Iubire…2010

 

 

iubirea de mana ma poarta departe,

ma duce in fuga zambindu-mi mereu,

de parca in lume nimic nu mai conteaza

Doar eu si cu ea!!!

Iubita-mi zambeste si suflu-mi tacut

Ma face sa cred ca totu-i un vis,

dar ma saruta si-n brate ma strange

Ca pe-un copil…

Imprastie fericirea din chipu-i deodata,

Si ochii zambesc, nimic nu e trist,

Ferice de mine ca te-am gasit…

Iubire cu chip nemaintalnit!!!

Si-n fuga aceasta de dragoste-mi vorbesti,

ma strangi iar la piept, si iar imi zambesti,

nu-i vant, nici lacrimi, nici gand de plecare

Caci fara de tine nu e impacare!!!

Suradem noi la Soare, privim si la luna,

Doar cerul cu tine mi-aduc fericire,

Nimic nu se-asemana cu vocea-ti ce-mi alina

Durerea din trecut si gandul de-acum!!!

…………………………………………………….

Sunt fericit iubire…priveste, nu mai plang –

Din ochi alte lacrimi de-acum nu mai curg,

Doar surasul pe care de mult l-asteptai –

Si vorba aceasta…iubire…sa ma ai!!!

cu dragoste…si din dragoste…pentru dragoste!!!

andrei lazar

Lasă un răspuns

