Declaratie de dragoste…2010

 

Fericirea e in jurul nostru, tot ce trebuie sa facem este sa o ascultam. Este asemeni muzicii…sufletul nostru este urechea. Ochii ne sunt corzile vocale, privirea este sunetul, dragostea este cantecul. Asculta-ma iubire, sentimentele mele sunt notele muzicale, sunt ceea ce fara voia mea iti transmit tie, e tot ceea ce am mai scump…dragostea mea pentru tine…ingerasule! Cerul pentru mine e intunecat daca tu nu-mi esti alaturi, pentru ca pentru mine tu esti precum Luna, si unde ai vazut tu cer luminat fara ajutorul Lunii??? Unde ai vazut tu viata fara ajutorul Soarelui? tu esti pentru mine Totul, Universul incepe cu tine, continua cu tine si se sfarseste cu tine!

Ma intrebam de ce nu ma simt bine – pentru ca nu iti auzisem vocea, Esti precum apa pentru un om insetat, precum mancarea pentru un flamand, si rugaciunea pentru un suferind. Pentru mine esti mai presus de orice. Da, dau totul, luati totul de la mine, dar nu mi-o luati pe ea – perechea mea, sufletul meu, ingerul meu, chip nemaintalnit de gingas, este totul, chiar totul…luati-mi totul dar lasati-mi jumatatea, caci cu ea pot avea din nou totul. Sunt fericit, fericirea mea esti tu…da – tu iubire!!!

3 gânduri despre „Declaratie de dragoste…2010

  1. viorel 19/07/2010 la 21:06

    Nu mai vorbiti incercati sa faceti liniste….e plin de zgomot…voi nu auziti cumm mii de suflete zbiara cum mii de oamenii plang,cum voi ati facut din lumea asta un haos,o nebunie…prefacutiilor aveti curajul sa vorbiti despre iubire..? stiti macar semnificatia cuvantului.? ma doare inima si sufletul cand va privesc cat de falsi sunteti intre voi,va numiti prieteni! fetele voi nu vorbiti voi ati adus lumea la nesiguranta voi inca o duceti in intuneric ei nu vad!in plus vorbiti de dragoste de parca chiar ar conta pentru voi! ati facut din lumea asta un comert suntem in secolul 21 si nimic nu mai este gratis sentimentele isi au valuarea lor nu divina ci materiala! iubirea si dragostea sunt lucruri de nediscutat a iubi inseamna a suferi, a iubi inseamna sa fugi de realitate sa pretinzi zilnic ca esti altcineva si nu esti tu asa cum esti si asa cum vei ramane! imaginativa daca dragostea ar sta intr-o clepsidra…ce ati face..? cum ati iubi..? faceti din lumea asta o lume mai buna si incetati sa va mai puneti intrebari…! cand o sa vina sfarsitul lumii… o sa vina atunci cand il aduceti voi! redeschidetiva inimiile sufletele bratele incercati sa fiti voi…naturalitatea inseamna putere nu aroganta!

  2. viorel 19/07/2010 la 21:07

    thinck about this..!

  3. Andrei Lazar 26/07/2010 la 13:39

    imi pare rau pentru unii, insa vreau sa iti raspund doar un lucru…fiecare isi judeca sentimentele, nimeni nu are dreptul sa judece sentimentele altora!!!gandeste-te la ceea ce ti.am zis acum

Lasă un răspuns

