2012 – Sfarsitul lumii???

Cati dintre voi ati vazut filmul 2012??? Cred ca cei care au vazut filmul au avut macar pentru o clipa sentimentul de frica, teama ca viata se va termina la un moment dat si mai avem multe de facut. Daca toate acestea ar fi ca in film, oare noi ce vom face??? Ne vom ucide pentru un bilet pe Arcele care ne vor salva de furia pamantului si a apei??? Vom ceda locul nostru pentru altii? Sau vom organiza o loterie pentru a fi salvati de furia naturii???

Mi-e groaza si sa ma gandesc ca in 2012 ar fi Sfarsitul Lumii. Pot spune ca am privit filmul si l-am trait cu infricosare.  M-am gandit intruna la acele lucruri care mi le doresc si nu am apucat inca sa le fac. Daca ar veni Sfarsitul lumii, vor ramane doar vise! Nu pot permite naturii asa ceva! Oare cum ar fi ca eu sa ma casatoresc in vara lui 2012 si in decembrie sa se termine fericirea mea??? Asa ceva nu se poate, cred ca trebuie sa ma rog Universului sa faca cateva modificari si acest pericol sa ne ocoleasca! Macar pentru inca o generatie (e incredibil ceea ce imi doresc…si o prostie, cum adica macar pentru inca o generatie??? Dar oare copii mei nu au dreptul la randul lor sa se bucure de viata si de copiii lor? Oare Dumnezeu nu s-a gandit la asa ceva atunci cand a creat Lumea si impreuna cu ea si pe Adam si Eva? Oare El nu a stiut ca toate acestea vor fi intocmai cum sunt? Oare nu el a creat aceasta poveste numita „LUMEA”? Parerea mea este ca noi, oamenii, nu suntem decat pioni intr-un joc numit Universul. Suntem piesele de sah cu care se joaca Binele si Raul. Oare cine va invinge??? Oare noi suntem piesele bune sau cele rele? Si de ce sa vina Sfarsitul Lumii? De ce ar trebui sa platim noi pentru indiferenta altora? Oare nu se va crea o alta lume, Lumea buna, in care vom fi selectati si cei care suntem buni??? Sau poate nu exista bun pe acest Pamant?

Acest film m-a facut sa imi pun zeci de intrebari la care nu cred ca imi voi raspunde vreodata!!! Ramane sa imi traiesc viata cu frica de Dumnezeu, si in speranta ca acest Sfarsit nu isi va face aparitia inainte de vreme. spun inainte de vreme cu credinta ca acea vreme va fi mult dupa disparitia noastra in UNIVERS, atunci cand doar divinitatea poate suferi de pe urma sfarsitului lumii….Eu cred in viata pe termen lung! Nu am nevoie de asigurare, cred in ceea ce imi doresc… imi doresc fericire alaturi de femeia visurilor mele, alaturi de familie, de copii, nepoti si prieteni. Va doresc si voua sa aveti parte de toate acestea…si daca nu ati vizionat filmul, ar trebui sa va grabiti…mai e putin pana in 2012!!! Mult noroc

2 gânduri despre „2012 – Sfarsitul lumii???

  1. bvs 15/01/2010 la 12:17

    vom trai si vom vedea

  2. Xmas 20/01/2010 la 17:54

    nu va fiii sfarsitu lumii pentru ca daca ar fiii dumnezeu near atentiona

Lasă un răspuns

