Viteza ucide (la volan)…

Am citit un articol intr-un ziar local. Mi s-a parut interesant sa amintesc si eu acest lucru, astfel am preluat si un link cu o filmare doveditoare. Este vorba despre viteza la volan. Acesta este linkul cu clipul respectiv:

http://www.libertatea.ro/stire/video-iata-cat-inseamna-diferenta-de-5km-h-in-cazul-unui-impact-270493.html

Va recomand si site-ul: http://vitezaucide.com/

Reduceti viteza, 5 minute de intarziere acasa inseamna fericire decat ani de zile inainte spre moarte!!!

Daca viata ta nu conteaza prea mult, gandeste-te putin si la cei din jur, viteza la volan poate fi un pericol pentru tine, dar mai ales pentru ceilalti participanti la trafic. Imagineaza-ti ca ar putea fi familia ta cand un nebun ce nu respecta limitarea de viteza pierde controlul masinii si ii acroseaza mortal. Haidem sa prevenim astfel de incidente! Va spun asta si pentru faptul ca eu mi-am pierdut deja fratele intr-un accident auto, cand un „inconstient” mi-a agatat fratele de numai 13 ani (eu avand 11 si eram cu el), i-a rupt gatul si astfel ne-a distrus familia. Sechele sunt si acum si peste ani si zile! Ganditi-va bine inainte de a apasa mai tare pedala de acceleratie!!!

ps: mai bine mai tarziu decat niciodata!!!

Lasă un comentariu