Tristete, tu …

Tristete ce sufletu-mi de ani de zile-mi pangaresti,

Tristete zi-mi – de ce nu vrei sa ma mai parasesti?

Sa fii uitata in trecut si prin povesti,

Sa nu mai vii nicicand pe langa mine!?!

 

Hai spune-mi tu, urat sentiment

Ce ai, si ai avut cu mine in trecut?

Ce ti-am gresit si cum de m-ai gasit…

Si nu-nteleg de ce la mine te-ai oprit!!!

 

Hai du-te tu, ca lume-aceasta-i mare

Nici nu a inceput dar nici la mine n-a sfarsit,

Dar lasa-ma si fugi departe-n intuneric

Ca de-acum sa fiu si fericit!!!

 

Iar daca tu de mine nu te lepezi

Ma jur la cer ca eu te voi parasi,

Departe de tine, in lume ma voi ascunde

Si voi zambi, voi fi acel ce vesnic va surade!!!

Lasă un răspuns

