Cum e sa fii la informatica – la o scoala in Italia

Acum va scriu de la scoala. E greu de crezut, insa sunt iarasi la scoala. Si culmea, nu in Romania, am ajuns dupa atatia ani de scoala sa studiez si in Italia, tara unde in momentul actual lucrez. Nu e ceva dificil, insa faptul ca nu inteleg  foarte bine limba italiana ma face sa imi doresc sa fiu iarasi in Romania. Da – mi-am dorit foarte mult sa fiu iarasi la liceu, acum sunt. Insa nu e chiar asa cum era in visele mele. Mai e putin si ma intorc acasa . Inca 3 saptamani. Si atunci voi spune, sunt si la scoala, sunt si in Romania. Va salut, cu drag, al vostru cetatean roman – Andrei Lazar.

Lasă un răspuns

