Mai bine nu te du la vot decat sa votezi cu Base!!!

 

 

Vorbeam pe messenger cu o fata care imi zicea ca am disperat-o cu mesaje politice, de pe blogul meu. Apoi noi discutam cate ceva, la care ea, ca sa ma faca sa imi fie ciuda imi zice in gluma: „am votat cu Base”! si eu o intreb daca se mai duce la vot si pe 6 decembrie! Ce mi-a raspuns? „nu votez deloc cred”! Ce m-a bucurat vestea asta, dat fiind faptul ca si ea mi-a zis mai apoi ca s-a saturat de el, ca avem o tara de ka..t. Asa ca, sfatul meu pentru cei care au fost de partea lui Basescu, dar totusi nu il suporta: Decat sa il votati pe Basescu, mai bine nu mergeti la vot!!!!

ps: text cu iz politic – mesaj ironic.

Un gând despre „Mai bine nu te du la vot decat sa votezi cu Base!!!

  1. tataomida 01/12/2009 la 11:57

    Si asta e mica ta poevste cu talc care indeamna poporul mai degraba sa NU voteze? Jalnic, jalnic, jaaaallllniic! Sa voteze poate cu tot grupul de interese PSD ca sa ne afundam si mai tare in acel k..at pe care-l pomeneste amica ta. Si inca ceva: daca tot vrei sa pari coerent in vorbire, ce inseamna „pentru toti cei care au fost de partea lui Basescu, dar totusi nu-l suporta ?” Sunteti atat de disperati, voi cei din psd incat provocati repulsie. Atata murdarie ca in aceasta campanie n-am vazut de cand sunt eu. Va bazati doar pe jocuri murdare si pe strategii imbarligate doar ca sa puneti mana pe ciolan. RUSINE!!! Si rusine celor care vor vota PSD-ul comunist pentru ca nu vor face decat sa aduca la putere o marioneta coordonata de cei mai mari mafioti.

Lasă un răspuns

