De ce NU Băsescu preşedinte…

basescu-cowboylarge1

 NU Basescu presedinte!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Mi s-a pus întrebarea: De ce nu îl vrei pe Băsescu din nou preşedinte. Am răspuns imediat, pentru că ştiam răspunsul. Pentru că el mereu ne râde în faţă, orice s-ar întâmpla. Criză sau nu, el râde, sarăcie sau nu, el râde, accidente, morţi, victimele politicii sale mediocre – el râde. De asta vreau schibare. Pentru că dacă nu îmi este bine, măcar m-aş simti mai binişor dacă nu ar fi el să râdă de noi şi necazurile noastre. Vreau un preşedinte care să ne redea încrederea, un preşedinte optimist şi care să poată dovedi că vrea să muncească pentru populaţie, şi nu pentru binele său şi a familiei sale. Spun decis NU Băsescu.

EU SUMMITEu vă salut. Nu îmi pasă ce viaţă duceţi voi, important e că mie şi alor mei ne este încă bine. Hahaha. Şi dacă eu nu mai pot, e fiica mea care poate. Hahaha. Nu-i aşa?

elena-basescu

Lasă un răspuns

