Intuneric de nedescris

Intuneric de nedescris printre zambete nastrusnice,

Printre dorinte si vise, ganduri si idei,

De s-a ajuns ca, chipul sa nu poata plange

De dor si de dureri…caci totul s-a naruit.

 

Am sperat atata timp, aproape doi ani sunt de cand ne-am cunoscut,

Te-am visat alaturi de mine mereu, printesa de nedescris,

Te-am dorit prea mult, asa incat fericirea mea am omis-o,

Te-am asezat mai sus decat maica mea, erai chiar ingerul meu  – dar m-ai dezamagit.

 

Acum nu plang, nu pot, tristetea este prea mare,

De gandit nu mai gandesc – ochii atintiti spre soare imi sunt,

Par ca ma rog, dar  eu doar implor,

Nu vreau altceva – doar iubirea ce de-atata vreme am visat.

 

Si nu stiu ce ar trebui sa mai fac, caci sunt constient ca pe tine nu te pot misca,

Sufletul tau impietrit si nepasator este acum,

Visul meu se naruieste si tu privesti fara de importanta,

Cand eu strivit de propriile mele dorinte sunt…

 

 

Dar  poate ca roata se va-nvarti si tu pe mine va vei iubi,

Dar cine stie de eu voi putea sa imi revin

Din socul in care din nepasarea ta acum eu ma inclin,

Si de voi repute zambi si gandi   –

La printesa ce acum e doar un chin…

 

Andrei Lazar, 11.08.09 ..iasi, romania

Lasă un răspuns

