lipsa satisfactiei muncii…

munca

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Astăzi, pentru a nu ştiu câta oară în viaţă (de când muncesc pentru a obţine bani, şi astfel pentru a vieţui) am simţit că nu sunt satisfăcut de munca – sau mai degraba zis de locul de muncă actual. Am fost foarte nemulţumit de salariul obţinut, luând în calcul orele muncite, salariul obţinut alte dăţi şi felul în care am muncit – cât de mult m-am dedicat muncii pentru a termina cu bine diferite lucrări (în timp şi calitativ, ca să nu mai vorbesc de cantitativ).

Ce pot să spun – a fost o zi cu nervi, cu multe gânduri pe care le-am învârtit pe toate părţile, cu chef de muncă zero, până la urmă, o zi în care mi-am zis că trebuie să fac o schimbare. Aşa nu se mai poate. Numai că o schimbare nu se poate face fără a lua o decizie şi apoi de a o pune în aplicare. Pentru că, aşa cum se ştie, orice schimbare are şi urmări – pozitive sau negative. Urmează să mai analizez şi să decid, ca mai pe urmă să execut. Sper să iau decizia cea mai bună.

În ceea ce priveşte locul de muncă, dacă îmi place …sincer, nici că îmi place la nebunie, dar nici nu îmi displace. Însă sunt cu siguranţă alte două tipuri de muncă pe care mi-ar plăcea să le fac. Cum ar fi – ca şofer, şi celălalt ca detectiv particular. Cine ştie pe care din ele o voi urma, însă oricare ar fi, va fi cu siguranţă însoţită de pasiune.

 

 locuri-de-munca-oferte-486f44ff7c2aedbba23970c51

Voi munciţi de plăcere, sau doar din obligaţie?

Lasă un răspuns

