Înger printre Sfinţi…

inger

 

 

 

 

 

 

 

Într-o pădure se afla un tânăr, retras de supărare, după ce şi-a pierdut fratele. A venit la el într-o zi un moşuleţ şi i-a zis. Tinere. Uite, eu văd că lâgă tine se află un înger (era îngerul păzitor), dar eu vreau să îţi fac o propunere. Dacă tu îl părăseşti pe acesta, eu îţi dau alţii doi care să fie mereu în preajma ta. Vor face tot ce zici şi tot ce îţi doreşti tu. Tânărul s-a uitat posomorât la batrân şi i-a zis. Uite bătrânelule. Dacă ai aşa mare nevoie de acest înger de lângă mine, eu îl voi ruga să te însoţească, însă eu nu vreau ca tu să îmi dai în schimb nimic. Nici măcar să îmi mulţumeşti, d-apăi să îmi dai alţi doi îngeri. Nu am nevoie. Aşa de tare s-a enervat bătrânul, că de supărare s-a transformat. Se făcu tot negru, îii crescuseră coarne roşii şi urâte, ochii îi ieşiseră afară. Era diavolul. Nu mai putea de supărare că un tânăr a putut să îl biruiască cu atâta calm. Apoi l-a întrebat pe înger care e motivul pentru care e aşa. I-a răspuns îngerul. Ar renunţa la tot, la toţi îngerii şi Sfinţii, dar la fratele său care se află în ceruri nu. Acela pentru el este cel mai Sfânt dintre Sfinţi, şi cu ajutprul său le biruieşte pe toate, fără de el nici măcar nu începe nimic. Şi aşa diavolul a fost biruit de un Sfânt aflat între Sfinţi.

 

Povestea mea şi a îngerului meu.

 

Andrei Comăneşteanul, azi, 14.07.09 Alba, Italia

Lasă un răspuns

