Susţin şi îmi doresc pentru Iaşi:

Îmi doresc foarte mult, susţin şi voi susţine mereu pentru oraşul natal:

1. Modernizarea Aeroportului Internaţional Iaşi

a6cd62b90e2626722630c8b0aac1a62b

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2. Finalizarea şoselei de centură Iaşi

sosea centura

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3. O autostradă care va lega oraşul Iaşi şi chiar toată Moldova de partea de vest a ţării, la Arad, pentru cei care vor să călătorească în străinătate.

 

4. Echipa de fotbal Politehnica Iaşi

politehnica_iasi_001

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5. Turismul în Iaşi…

1iasi_palatul_culturii

Un gând despre „Susţin şi îmi doresc pentru Iaşi:

  1. MARGARETA VLAD 28/12/2009 la 15:20

    sant din iasi si sustin si eu MODERNIZARE aeroportului international din orasul meu natal.Locuiesc de 8 ani in Italia si imi este foarte greu sa conduc 24 de ore masina pentru a veni acasa .te salut ANDREI si sper sa gasesti cat mai multi sustinatori.UN AN NOU PLIN DE REZULTATE POZITIVE LA MULTI ANI PT TOTI ROMANI

Lasă un răspuns

