Am fost întrebat de ce scriu…

scriu

 

 

 

 

 

 

 

Întrebat fiind de mai multe ori, de către prieteni, familie sau chiar oameni necunoscuţi, dar care m-au citit, acum m-am decis să le răspund la întrebarea „De ce scrii?”

De ce ?…. am scris

                     scriu

                     voi scrie

 

M-am decis să scriu (de mic copil….sunt ani de zile de când scriu, îmi aduc aminte că prima poezie a fost creată pentru mama)! De ce?

Pentru că scriind, discut cu mine însumi.

Acum întrebarea mea este… tu de ce mă citeşti?

Probabil pentru că îţi doreşti să ştii ce am simţit cândva, să afli ce simt acum şi ai vrea să cunoşti cam ce îmi doresc şi ce voi simţi pe viitor.

Foarte bine. Acum ai ocazia, dragă cititorule, de a mă cunoaşte şi de a mă critica pentru bune şi pentru rele. Tu eşti arbitrul, tu faci jocul. Eu sunt doar un jucător, un jucător ce-şi joacă viaţa în cuvinte, unul ce pasează cu idei şi care îşi apără sentimentele.

Mă voi bucura de criticile voastre…şi bune, dar mai ales de cele rele…asftel voi şti ce va trebui să schimb… şi astfel voi păşi pe un drum mai bun în viitorul meu ca scriitor.

Lasă un răspuns

