De ce? Pentru cuvintele care s-au scris ieri!

S6304144De ce să vrei să mă cunoşti

Când din ocean de sentimente n-ai ales

Decât o lacrimă să-mi dăruieşti,

Să-mi zici apoi că dragostea din nou s-a stins!

 

De ce să vreau să mai privesc

Când din trecut pe ochii mei se aşează doar cărbuni,

Cum pot să cer, să-i zic acestei inimi că vreau din nou ca să iubesc?

De ce? Ca mai pe urmă suferinţă să culeg din flori?

 

De asta-mi ceri acum să regândesc,

De asta vrei să zic că albul pare-a fi de-acuma negru,

Să amăgesc o lume şi-o iubire – sumbru:

Nu pot, nu vreau să mai greşesc.

 

Când m-ai lăsat să plec, ce-ai zis?

Că nu îţi pasă de-am să mor sau de-am să mai trăiesc,

Că nu mă vrei zâmbind ca să păşesc,

De ce? Pentru cuvintele ce ieri s-au scris?

Lasă un răspuns

