Despărţiţi, dar împreună…

E drept că-n viaţă nu poţi avea tot ce-ţi doreşti aproape,

E drept că soarele nu te poate lumina şi noaptea,

Dar uită-te la lună cu-aceeaşi fericire

Chiar dacă nu e-acelaşi tip de iubire…

 

Sunt trist? Vă înşelaţi amarnic

Căci fericirea mea e încă vie,

Trăieşte-n sufletul de fată ce eu încă mi-l pătrez tainic,

Şi ştiu că va veni şi timpul când voi trăi doar din iubire…

 

Ea este una, eu unul sunt…suntem un cuplu,

Nu suntem împreună, ci suntem amândoi…

Neşansă se numeşte, eu o numesc prostie,

Însă departe-n mine, eu o iubesc, ea ştie…

 

Şi zi de zi departe, ea-mi este mai mereu aproape,

Eu sunt cu ea, dar nu o pot privi,

Noi ne iubim, si amândoi o stim –

Dar preferăm să ne-amăgim…

 

Suntem un rai, un zâmbet şi-o idilă

Ce-o să ne-apropie în viitor mai mult,

Eu sunt baiatul ce-o iubeşte,

Ea este fata ce mă îndrăgeşte…

 

Şi-aşa, noi, desparţiti, păşim doar împreună…

Lasă un răspuns

