Ai fura sau nu?

Am vrut să fac un sondaj de opinie. Întrebarea era: dacă găseşti un portofel pe stradă, ce faci cu el? a. mă uit împrejur dacă mă vede cineva, îl iau şi plec acasă. b. mă uit împrejur dacă mă vede cineva, îl iau şi dau telefon unui prieten să mă sfătuiască ce să fac cu el. c. mă uit împrejur, îl iau, mă uit în el, dacă nu găsesc nici o adresă, îl duc la poliţie. d. Îl iau, întreb pe primul văzut dacă e al său, dacă nu, zic că e al meu şi plec mai departe. Acestea sunt răspunsurile pe care mi le-am imaginat eu. Oare voi, ce a-ţi fi ales? Aş fi interesat să aflu alegerea voastră…puteţi lăsa un comentariu. Andrei Lazăr, Alba, Italia, 11.05.09

Lasă un răspuns

