Mama…

Mama, azi e ziua ta, ziua de 8 Martie,
Nu iti dau in dar ceva, pentru ca eu sunt departe;
Insa de aici, de printre straini
Iti doresc doar fericire.

Stiu ca-i greu cand puiul tau
Nu-l poti vedea zi de zi,
Dar sa stii ca pentru mine
Voi imi sunteti fericire.

Te iubesc, esti maica mea
Iara eu sunt fiul tau,
Martisor nu pot sa-ti dau –
Insa eu sunt floarea ta.

Voi fi vesnic gandul tau,
Fericirea si mandria-ti;
Voi fi mai mereu o stea
Ce te va feri de rau.

Sunt al tau, asta conteaza,
Te iubesc, esti mama mea;
Iar de-aici din strainatate
Iti trimit doar o urare:

Sa fii vesnic alaturi de noi, zambitoare si protectoare. Te iubim, esti cea mai buna mama din lume, alta nu as putea accepta alaturi de mine. Pup

Lasă un răspuns

