Hai vino…

Ma roade sufletul asemeni parilor de lemn,
Ma ode mai mereu de dorul tau,
Tu insa unde esti, de imi faci doar rau
Cand eu astept sa-mi dai un semn?

Un semn, si as intoarce lumea pentru tine,
Un gand si totul ar fi mult mai bine,
Caci sunt aidoma acelui cuc din ceas
Ce sta si-asteapta ora de regres…

Si ma gandesc la tine ziua,
Iar noaptea tot pe tine te visez,
Nu pot uita ca te-am tinut in brate
Si-apoi de neinteles eu te-am pierdut in viata…

Dar sper, speranta-i inima ce-mi bate,
Iubirea mea e soarele din cer,
Si ploaia – lacrimi ce te-asteapta –
Acelasi chip de om sever;

Dar vino tu, eu te astept intruna,
Hai vino, fa-mi cadou o viata mai fumoasa,
Nu vreau prea mult, doar sa te vad o data
Si-apoi ma rog sa plec din aceasta „soarta”. (asa nu te voi mai pierde”.

Lasă un răspuns

