Departe de mine…

Departe sunt, departe esti…

De-aceasta casa cu povesti,

o casa far de mine, far de tine,

o umbra veche in prezent.

 

M-ai dat uitarii precum praful ce ramane in urma masinii cand trece,

M-ai lasat fara de zambete, asemeni pamantului dupa inundatii,

trist sunt, trist mi-ai indicat sa fiu,

cand eu doream cu dinadins sa parasesc tristetea ce mi-a facut mereu doar rau.

 

Dar ai plecat, cu nepasare, din sufletu-mi

ce si acum ma doare,

Te-ai dus precum vaporul de pe mare,

Te-ai dus si inapoi nu vrei sa te intorci.

 

Iar lacrima ce zi de zi te cere,

Nu-i o porunca, i-o dorinta mare,

Caci eu, cu tot ce inca mai traieste-n mine,

Eu azi te chem, dar oare vei mai veni???

Lasă un răspuns

