Plec iarasi din tara…

Pe 5 voi parasi iarasi tara, familia, prietenii…si poate si o parte din suferinta mea (pentru a intampina o alta), deoarece ma intorc la munca in Italia.

De data aceasta plec insa cu incredere si „la sigur”, nu ca prima data.

Vroiam sa imi iau ramas bun intr-un mod mai neobisnuit, deoarece m-a amuzat citind si eu. Este vorba despre colinda lui Boc. Asta va doresc si eu in noul an. Sa fie totul asa cum va doriti, sa fiti fericiti.

„BOC,BOC,BOC la usa ta,

Vreau sa-ti urez ceva.
Iti doresc sa fii Nastase,
Sa ai minim patru case.
Iti urez sa fii Videanu,
Ca sa vinzi borduri tot anu.
Sa fii mai istet ca Geoana,
Si la bani peste Prigoana.
Sa bei coniac cu toiu

Sa bei coniac cu toiu
Ca nea Nicu Vacaroiu.
Ca Basescu de barbat
Ca sa dormi cu Udrea-n pat.
Asta am avut de spus.
LA MULTI ANI!
Paharul sus”

 frumos. totul frumos.

Lasă un răspuns

