Prima zi din 2009

Cum a fost pentru mine prima zi din acest an? si ce imi propun eu pentru anul acesta?

Pai – astazi, de dimineata am fost la Biserica. am stat la toata slujba. A fost minunat. Am inceput anul rugandu-ma pentru toti ca sa avem parte de bucurii si fericire, si de ce nu – multe impliniri (pe toate planurile).

Ce imi propun? Pentru 2009 imi propun sa lucrez in Italia pentru a-mi rezolva din problemele pe care le am, ca mai apoi sa ma intorc acasa. Poate sunt lucruri la care va trebui sa renunt, sunt constient, dar in viata trebuie sa mai faci si compromisuri. Unul din compromisuri va fi – facultatea. Inghetarea anului (ultimul an).

Apoi imi propun sa nu mai pun atat de mult suflet in relatiile cu fetele. Pentru ca nu se merita. Ultima fata pe care am iubit-o mi-a dovedit ca nimeni nu imi merita intr-adevar iubirea. Nu inca.

Pe alte planuri – nimic. Nu vreau sa imi propun nimic, voi merge doar dupa cum imi va dicta Dumnezeu, asa ca las viata sa curga de la sine.

Pe plan literar, sper ca la intoarcere sa public macar un volum de poezii, care sa apara in librarii, cu critica si tot ce trebuie (bineinteles daca merita versurile mele acest dar).

In ceea ce priveste politica si blogul – cred ca le voi lega momentan de gard. Cand si cum voi mai putea, voi activa, pana atunci nu promit nimic.

Sa va dea Dumnezeu fericire, bucurie in viata si numai realizari.

Lasă un răspuns

