2008 in viata mea…

Ultima zi din 2008, si ma gandeam si eu ce mi-a adus acest an. Daca privesc per ansamblu, putine realizari, daca privesc pe plan sentimental – fara realizari, pe plan financiar – medium, iar pe plan familial – binisor. Cat priveste sanatatea ma pot lauda ca o duc bine, cu toate ca mai sunt si ace neprevazute.

Ce mi-ar fi placut cel mai mult in 2008? Sa fiu inteles de multi, dar mai ales de persoana careia m-am dedicat in totalitate. A fost totul un esec, dar un esec pe care nu am vrut sa il evit. Per ansamblu – sunt si nu sunt multumit de acest an. Sper din toata inima ca 2009 sa imi aduca bucurii si impliniri si pentru acest an care de acum ne paraseste. E o bucurie sa stiu ca sunt acasa, langa familie, dar o tristete sa stiu ca nu poate fi totul asa cum imi doresc eu.

Ce va doresc eu, voua – prietenilor si cunoscutilor mei, si chiar si celor pe care nu ii cunosc: Doar fericire, impliniri pe toate planurile, sanatate si numai zambete pe buze. Sa dea Dumnezeu ca 2009 sa fie raza de care avem nevoie cu totii, sa fie insotit de ingerul acela care sa ne dea o mana de ajutor cand cadem, sa fie acea lacrima care sa ne stearga necazurile. Sa fiti fericiti. Un an nou mai pozitiv ca  niciodata. La multi ani!!!

„Mare este mila Domnului si mare este Stapana noastra, Prea Sfanta Nascatoare de Dumnezeu si pururea Fecioara Maria”. – asa sa va ajute Dumnezeu pe toti.

Lasă un răspuns

