M-am dus sa mor…

Imi vei putea ierta vreodata neputinta mea?

Va fi tarziu, sau poate niciodata…

Caci eu voi fi departe, draga mea

Acolo unde nimeni nu ma va vedea…

 

Voi plange si dupa ce ne despartim,

Cand ochii mei deloc nu vor mai misca,

Voi plange caci am fost precum un nor

Ce te-a chemat intr-una de-al tau dor…

 

…………………………………………

 

dar n-ai venit, si-asa eu am decis sa plec,

sa plec departe-n lumea mea,

sa las pamantului ce-am fost candva doar eu, (corpul)

Si sa raman aici doar un ecou (sufletul).

 

………………………………………………

 

Caci te-am iubit. Doar tu erai aerul ce-l respiram,

Doar tu erai si visul ce-l doream,

Doar tu speranta si dorinta ce-o nutream,

Tu ai ramas persoana ce m-a refuzat…

 

……………………………………………

 

Si m-am decis sa plec printre dureri,

Prin lacrimi sterse si ucise de-al tau dor,

Asa m-am dus, sa nu ma caute nimenea,

Caci nu ma-ntorc, m-am dus sa mor…

 

Andrei lazar , 30.12.2008, iasi

Lasă un răspuns

