„Inger pentru inger…”

Am scris acest articol, in Italia fiind, pe data de 19.10.2008, l-am recitit de zeci de ori si acum il scriu pentru a-l citi si altii. Mi-a placut enorm de mult, pentru ca l-am scris din suflet. Sper sa va placa.

„Te iubesc nespus ingerul meu. Azi am plans. In mintea si inima mea nu au ramas decat amintirea ta. Esti atat de pura. Un suflet cum nicicand n-am mai intalnit. Nu am putut tine nici macar o singura data suparare fata de tine. Dumnezeu mi-a zis mereu sa cred in corectitudinea ta. Iisus mereu mi-a soptit ca esti inger de printre ingeriu selectat. Esti chip al Maicii Domnului trimis pe Pamant pentru a ajuta. Din tine se va naste fiu pe care il vom numi Cristi. Acel copil va fi la randul sau inger. Si din inger o raza de soare va rasari. Va fi bucuria vietii mele. Voi spune ca n-am trait degeaba prin aceste vremuri urate. Voi spune ca am trait alaturi de ingerul lui Dumnezeu pentru un alt inger”.

Acest articol este dedicat Oanei R.

Sper ca va va place, poate parea o nebunie, o dorinta inexplicabila sau poate parea ceva real, normal. Depinde de fiecare cum poate intelege textul.

Lasă un răspuns

