Daca ingerul ma omoara, eu ce fac?

Plecat peste hotare am trecut si prin bune si prin rele. Cel mai mult m-a durut departarea de casa , familie, prieteni si iubita. Dintre toate acestea dorul de iubita a fost cel mai aspru. Asta, atat cat a existat, pentru ca se stie foarte bine ca o relatie la distanta nu va rezista niciodata, oricare ar fi motivul despartirii.

Ajuns acasa (pentru a face sarbatorile de iarna), ma intreb suspicios de dureros: „Daca ingerul ma omoara, eu ce fac?”. Intrebarea aceasta mi-am mai pus-o si cand eram plecat departe de casa si chiar inainte de a pleca. Si acum iarasi. Ce fac daca ingerul meu pe care mi l-am dorit aproape, pe care l-am visat si l-am iubit – ma va distruge?

E o intrebare grea, pentru ca se stie foarte bine ca eu, ca poet, am un suflet mai sensibil, sufar mai mult, iubesc mai profund. Unii nu au cum sa ma inteleaga, altii ma vor intelege mai bine decat inteleg eu, dar oare ingerul cand ma va intelege?

Plecat fiind la peste 2000 de km de casa am scris cateva cuvinte, deasupra carora am aruncat ca titlu: „Inger pentru inger…
 si cred ca e bine ca intr-un ulterior articol sa scriu si acele cuvinte, pentru ca sunt cuvinte insangerate, de unde se poate vedea cu adevarat cata suferinta pentru o iubire care nu va putea fi rasplatita vreodata. Acum ma retrag cu mintea spre un raspuns la aceasta intrebare: „Daca ingerul ma omoara, eu ce fac?”. Daca voi, cititorii mei, ma veti putea ajuta cu un raspuns, atunci eu va voi fi recunoscator pe vecie. Sa fiti imbratisati de ingerii lui Dumnezeu, sau cum zicea un mare Parinte: „Manca-var Raiul”.

Lasă un răspuns

