Din volumul „Iubirea in 2003”

Mai apuc cateodata sa mai rasfoiesc prin versurile pe care de-a lungul timpului le-am creat. M-au criticat multi pentru ca nu le-am publicat. Nu asta imi doresc. Sunt scrise din suflet si pentru sufletul meu, nu pentru altii. Dar prietenii m-au certat. Mi-au zis ca ce e frumos merita citit si de altii. Si de aceea mai selectez cate una-doua si dau sa fie citite si de „altii”, carora, sper sa le fie pe plac.

Acum – o pozie din volumul „Iubirea in 2003”:

Timpul!

 

Omoară sufletul din mine, rece ca gheaţa,

Aspru ca vântul de iarnă, dureros ca piatra;

E vârcolacul din mine ce iarăşi te răpeşte,

Te duce departe şi sufletu-mi loveşte!

 

E rău, azurul sfărâmându-l, a întunecat cerul,

Zâmbetul tău de floare minunată l-a luat vântul,

Şoapte fierbinţi, buzele calde-au dispărut,

Tu te-ai temut, eu te-am plăcut – prea mult!

 

Dar doru-i la mine, sufletu-mi te-aşteaptă,

Se bate cu timpul, e-o cruntă luptă,

Soarele-i spada, luna-mi este scutul,

Vântul e învins, răul a trecut, dar am pierdut sărutul!

 

Tu te-ndepărtezi, de ce?, vântul l-am învins,

Timpul e bătut, vremea e trecută,

Sufletul din mine, dragostea-i curată,

Te întorci, dar nu zâmbeşti, regret acest vis!

 

Sărutări plăcute, scumpe-mbrăţişări,

Le-am pierdut în noapte, chipul tău plăcut

Astăzi l-am pierdut – vreau să-l recâştig,

Lupt cu dinadins, tu nu eşti cu mine şi mereu eu plâng!

Lasă un răspuns

