De prin poeziile mele III: Atâta dor, şi pentru ce?

Mi-a placut si sper sa va placa, voi cei ce a-ti avut curajul acesta de a-mi citi aceste cuvinte prea putin importante pentru omenire, insa suficient de importante pentru suflete…

Atâta dor, şi pentru ce?

 

Această noapte ce-a trecut cu flori şi întrebări,

Aceasta mult m-a răscolit cu mii de ne-nţelesuri!

Eu te iubesc, o ştii şi tu, dar pentru ce, îţi spun…

Eu când cu tine nu mai sunt, eu mai mereu suspin.

Mi-e dor de chipul ce-l iubesc,

Şi soarele ce mi-l doresc,

Mi-e dor de-al tău parfum ce-nnebuneşte

Acel băiat ce te iubeşte!

 

Şi doru-i tare rău cu mine…

Mă supără şi dragostea cu timpul o măreşte;

Dar pentru ce… căci tinereţea-mi veşnic pătimeşte,

Te-aştept, te chem, mi-e dor… de tine!

 

Sărutul tău ce mi-am dorit să-l am,

Zâmbetul şi-al tău obraz îmbujorat,

Acestea toate sunt motive ce le am

Ca eu pe tine să te ţin “în al meu suflet”!

 

Şi chiar de-mi vine greu, şi-o spun,

Eu te iubesc, te plac, şi-un chin…

Mă face să măresc iubirea ce ţi-o port,

                Mă-ndeamnă să rechem privirea ce atât de mult eu mi-o doresc!

                                                        Andrei Comanesteanul

Lasă un răspuns

