Tu iubesti? Si cum e sa iubesti?

Ma intreb si eu oare cum e sa iubesti. Probabil  multi cred ca intreb pentru ca nu am simtit niciodata cum e sa iubesti… am simtit, pentru ca am iubit enorm. Dar nu am fost iubit. De asta intreb. Cum e sa iubesti si sa fii iubit?

Veti spune ca vorbesc prostii, probabil ca da, veti spune ca am innebunit, probabil ca da (ca doar de asta se zice ca poetii au fost nebuni cam majoritatea), insa va zic sincer ca am iubit. Si culmea, am iubit mai mult decat ar fi trebuit, am pus prea mult suflet. Sa-mi para rau? Nu! Cum sa imi para rau. Nu. Sunt mandru. mai bine asa decat „fara viata” si sa nu imi pese de nimic. Mai degraba cu gandul la persoana iubita decat mereu „aerian de viata”. Prefer sa fiu asa si sa sufar decat sa imi fie bine si sa fiu „rece la inima”. Sunt mandru de suferinta mea si de aceea scriu versuri.

Ironia vietii mele!!!

 

Nu stiu sa iubesc

Pentru ca mereu gresesc,

Sunt si gelos si insistent,

Asa pe fete eu le pierd!

Nu vreau sa sufar, nici sa suferi,

Dar eu pun suflet fara rost –

Abia abia ca te cunosc –

Si eu de gelozie nu ma mai recunosc!

Si am ajuns sa pierd din nou

Si te stresez la infinit,

Dar de acum ce-o fi, o fi –

Eu n-am sa vreau a mai iubi!!!

 

Stiu c-am gresit, dar doar o vorba

Pe mine ma putea opri,

Si as fi stat, treptat, treptat

Ca si bolnavul cel din pat!!!

Dar asta-i viata cand iubesti

Te temi si sigur mai gresesti,

Te duci de rapa caci nu stii –

Ca alta fata nu te va mai dori!!!

Andrei comanesteanul

Un gând despre „Tu iubesti? Si cum e sa iubesti?

  1. artaiubiri 02/12/2008 la 14:53

Lasă un răspuns

