De ce oare plec cand aici am totul???

Mai am cateva zile si parasesc tara, parasesc prietenii si familia, las in urma tot ceea ce am realizat pana acum pentru Iasi, pentru Romania, pentru prieteni, pentru familia mea si doar in ultimul rand pentru mine. Pentru ca pentru mine nu am facut mare lucru.

Acum…plec. Las in urma versurile scrise din suflet, las in urma visuri, las in urma dorinta si vointa mea de a ajuta pe cei aflati in necazuri. Sincer spun…nu sunt mandru de mine pentru aceasta decizie, dar nu mai pot da inapoi. Trebuie sa plec, trebuie sa fiu uitat.

Am facut cateva greseli in viata si probabil pentru aceasta trebuie sa platesc, pentru aceasta trebuie sa sufar. Iar suferinta departe de familie si prieteni e cea mai dureroasa si chinuitoare. Plec pentru ca am „pierdut”. Plec pentru ca cineva, undeva, nu si-a dat seama ca a iubi inseamna a iubi, si nepasare inseamna durere.

Plec pentru ca m-am saturat sa imi vad familia chinuindu-se din cauza unor „imbecili” aflati la putere, a unor oameni „neoameni” aflati la Guvern, si pt care interesele conteaza mai mult decat daca ar lupta pentru un trai decent al romanilor. Si nu in ultimul rand plec pentru a ma intoarce. Voi veni pentru a ajuta romanii. Nu voi ceda. Sunt un invingator si chiar daca nu vreau sa ajung in vre-o functie la conducerea acestei tari, voi lupta de jos, alaturi de cetatenii acestei tari pentru un viitor mai bun. Nu ma intereseaza culorile politice, chiar daca sunt membru PSD (asta pentru ca am considerat ca acest partid este cel mai aproape cu doctrina sa de oamenii de rand), nu ma intereseaza cine conduce tara si nici macar cine si cum canta. Singurul lucru care ma intereseaza e sa nu mai vad oameni plangand, oameni tristi si oameni pe care nimeni nu vrea sa ii ajute. Vreau si cred ca voi reusi. Cand? Atunci cand Dumnezeu va considera ca e momentul oportun.

Sper ca in momentul in care ma voi intoarce sa ma bucur ca am luat aceasta decizie si ca prin plecarea mea am tras un semnal de alarma. Si in familie, si printre prieteni, si in Partidul Politic din care fac parte, si in orasul in care m-am nascut, in tara unde mereu mi-am dorit sa raman, si printre toti cei ce m-au cunoscut. Nu am fost un om mare, insa din nimicul meu i-am incantat pe toti catusi de putin. Am fost mereu o figura care nu a ramas in umbra. Mereu am facut sau am zis cate ceva ca sa miste, sa nu lase oamenii „statui”.

Regret ca plec, dar cred ca e momentul sa tai o parte din mine si din viata mea pentru ceva mai bun. Pentru aceasta tara. Vreau sa cred ca prin aceasta plecare nu voi face decat sa ajut pe romani. Vreau ca prin distanta de tara sa imi dau seama de lucruri pe care aici, alaturi de voi, nu le-am vazut. Si vreau ca si voi sa vedeti daca sunt sau nu necesar printre voi. Nu voi fi o pierderea prea grea pentru unii, pentru care nepasarea a fost la ordinea zilei, dar voi fi o amintire placuta pentru cei care m-au apreciat de-a lungul timpului.

Va multumesc tuturor celor care mi-ati fost alaturi. Mi-e dor deja de voi, mi-e dor de Iasi, mi-e dor de Romania. Si nici macar nu am plecat inca. Aveti grija de voi. Si ceea ce nu am facut eu, sa faceti voi pentru aceasta tara si acest oras, pentru prieteni si familie. Ramane ca voi sa continuati ceea ce am inceput eu (bineinteles numai lucrurile bune, nu si cele rele).

Arrividerci…

Lasă un răspuns

