Parasesc Romania…

Cu toate ca mereu am zis ca mai bine in tara natala decat in strainatate sau ca apreciam foarte mult vorba aceea sfanta: „Decat sluga in afara mai bine patron acasa”, acum am luat si eu decizia de a parasi tara. Si nu pentru ca nu imi place sau ca nu am prieteni aici. Dimpotriva, imi este foarte draga tara, am multi prieteni aici si multe amintiri. Imi va fi foarte greu fara toate acestea insa consider ca era necesar sa fac si eu acest pas – Voi merge in strainatate ca sofer pe camion. Se castiga sau nu – oricum mai bine decat aici. Cu siguranta. Acum, stiu ca imi vor lipsi multe, iar pentru prietenii mei – multa sanatate si multe bucurii. Si sa ramaneti la fel – oameni cu suflet si totodata cu caracter, care doresc mereu sa ajute. Imi va fi dor de voi, imi va fi dor de tot.

Lasă un răspuns

