ganduri…din dragoste

Unde-n suflet este viata, unde-n lacrimi doar durere, unde-n ganduri doar sperante, acolo sigur este dragoste.

Las un pas de moarte, la un gand de fapte, departe de tine, aproape de mine…suflete neintalnite, vise spulberate, ganduri de-a valma, nepasare intruna.

Uite colo-n alunis, sta un caine suparat, pare ca s-a curentat, dar de asta data nu la aparat…

De dorul nostru!

 

În glas – şi dorul sună cam ciudat –

Eu sunt doar om – tu îngerul iubirii devotat,

Suntem o stea formată din dragoste,

O dragoste ce zi de zi tot creşte!!!

Câmpia mişună de dorul nostru,

Şi printre blocuri s-a simţit că noi lipsim,

Noi doi am fost un cuplu prea puţin,

Noi doi în schimb enorm ne-am mai iubit!!!

 

Şi-acum când vântul bate prea puternic

Şi din speranţe mai că n-ar lăsa nimic,

Acum să ştii că sufletu-mi te cheamă –

Tu eşti, şi vei rămâne-a mea iubită!!!

 

 

Andrei comăneşteanul

Lasă un răspuns

